Nyfiken i en strut...

Klockan är två och jag har redan varit ett varv på stan och fikat med Camilla, Marie och lille Vilgot.
Trevligt att träffa camilla igen, är ju inte direkt varje dag, men ingen av oss har förändrats så mycet, eller, camilla har ju växt upp men det var ju längesen, men jag och marie är kvar på samma nivå.

Är trött som vanligt men ska ta och läsa lite idag, läste inte en enda sida igår och nyfiken som jag är så måste jag veta vad som händer i boken.

Idag står inget mer på schemat förrutom att jag ska lära mig tvätta, eller jag kan tvätta men inte på den tvättmaskinen som finns här.

Martin skulle komma ikväll med och kolla på film, och för mig blir det en tidig kväll eftersom jag ska börja jobba kl 07.00 i morgon, det är härligt!...eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0