nya inköp

Efter jag slutt jobba, handlat, vait hemma och hämtat kläder och solat så var jag en liten sväng på stan..

Hittade inga kläder, som tur var för jag behöver inga igentligen, men hamnade på kicks iallafall och köpte lite smink, de flesta på kicks tycker jag verkar vara så nonchalanta men hon som hjälpte mig var hur trevlig som helst,som uppskattas alltid.
Fick även ett litet parfymtest från DKNY, har en av hennes parfymer som luktar oerhört gott, men jag testade hennes nya parfym och den passade verkligen inte mig så jag fortsätter med den gamla.


Kommentarer
Postat av: Linda

den parfymen tänkte jag köpa i taxfreen men glömde bort det hihi. kram

2008-09-14 @ 19:25:12
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0