måndagsmys

hade faktist tänkt att träna idag, men vi hade tvätten mellan 12-17 så tog den istället.
Ska även åka hem till mamma och äta lasagne och hämta mamas gamla cykel åt jeff...

har legat och sovit hela morgonen, ven om jag la mig tidigt igår, men finns inte så mycket anat att göra,kan inte kolla på tv för tapetseraren har spacklat och grejat och han sätter inte upp tapeterna förrän imorgon, så får väll hitta på nått annat istället.
kan ju kolla film på datorn men det är ju säkert roligt,

Förövrigt händer det inte mycket i veckan, ska jobba imorgon,torsdag ska jag luncha med jennifer om det blir som tänkt, man vet ju aldrig med jobb och sådär..tänkte kolla Vila med, det öppnar ju på torsdag...rätt vettig affär faktist, eller..nu när jag tänker efter har jag aldrig köpt nått där..konstigt.

Men nu ska jag ner till tvättstugan igen, hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0