man blir bortskämd

Ligger här i sängen och orkar inte göra någonting igentligen, seg i hela kroppen.. väntar på att jeff ska bli klar så vi kan åka till mc donalds.

Gårdagen var hur trevlig som helst, började dagen med att åka til ikea, köpt en byrå och lite smått och gott.
Var även på plantagen och skulle köpa blommor till jeffs syster johanna som fyllde 30 år, måste säga att plantagen var dåligt, inte en enda snittblomma, fann inte alls många färdiga buketter att välja på, och man fick slå in blommorna i papper själv,..man kanske blir allt för bortskämt på M-blommor här i motala.

Åt god smörgåstårta, alldeles för mycket som vanligt, sen en jordgubbstårta som ävenden var väldigt god.

Sen åkte vi hem, jag skjutsade mamma,papa och grannen och några till, dom skulle på 50 års fest.

åkte sedan vidare till jeff igen, där johan och jesse var, och efter ett tag kom matilda och björnson, blev en trevlig kväll...

Men förstår inte varför det alltidär jag som kastar in handduken först, när vi har folk här går jag alltid in och lägger mig eller somnar i soffan, jag är tydligen inte någon nattmänniska.

Lägger upp ett par bilder från igår senare, har dock inga från kvällen...måste bara se till och hitta sladden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0