konstig dag

Det är igentligen rätt skönt att bara jobba 7-10, för då har man hela dagen ledig ungefär, men å andra sidan känns det rätt onödigt att gå upp kvart i 6 och jobba enbart 3 timmar..
Men i dag var en konstig dag, jag tyckte det var jätte skönt att gå upp i morse, det var lite halvruggigt ute, lite mörkt och så luktade det som det inte brukar göra.

Jag annars brukar ju vara så trött på morgonen, men inte idag..men därimot så är jag super trött nu.

Har hunnit med att sola,
köpa en banan och nån morotsjuice som smakade skit
varit på synsam och fixat brillorna
handlat lite öl på systemet
och köpt en korv på vägen hem

Men sicken otur jag har, jag glömde lämna vikarienyklarna på jobbet såklart, så mamma kommer och hämtar mig så jag ska åka och lämn tillbaka dom, det är jobbigt.

Men i kväll minsann kommer Marie och elin hit, ska äta lite,troligtvis pizza..dricka lite öl,bubbla och eventuellt gå ut,men det är inte bestämt ännu, vi får se....




Marie


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0