kinamat,nej tack..

jag och jeff var på kina (ming) igår, åt som vanligt pommes,bearnesås och nån köttbit, det var jätte gott som vanligt, men eftersom vi åt på kina så tänkte jag att man borde prova nånting, så jag bad om några friterade räkor och sötsur sås som smakprov, vet inte vad det var hon inte förstod riktigt, kom ut med en hel meny ungefär, utan ris då...och jag som bara åt 2 räkor, men sötsur sås var inget för mig..men 90:- för "ett litet smakprov", 45 kr räkan om man säger så, lite dyrt kan jag tycka.

Men annars var det jätte gott, hon som servera oss var väll lite osäker, kom fram ungefär 4 gånger och kollade så hon hade förstått det rätt...
Sen gick vi hem och myste, kolla lite tv,drack lite öl..men blev trött så gick och la oss skapligt.

Men nu ska jag åka iväg till stan, träffa johanna..ska se om vi hittar några kläder till kvällen..
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0