jag vill ha någon att se fram emot

Jag vill alltid ha någonting att se fram emot, alltid ska det vara något, som t ex utomlandsresa, kryssing, ullared, nån fest eller dylikt.

för hur roligt är det att bara jobba,jobba och vara hemma hela tiden, man måste ha en liten morot.

Ullared 13/10
Åka till Lisa i Eskilstuna, inget bestämt datum
Prag, inte förrän i vår men ändå nått att se fram emot

Prag är väll det jag mest sr fram emot, men måste spara lite pengar så jag har råd att shoppa och det kostar ju en del.

Men en liten kryssning skulle sitta fint just nu, åka iväg några stycken..det vore toppen.

Men får se, allt kostar ju så mycket nu för tiden, när man gör nått speciellt så ströt man ju bara pengar omkring sig.

Kommentarer
Postat av: jennifer

skorna finns på asos.com :)

2008-09-15 @ 16:13:58
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0