jag hoppades på regn

ville verkligen att det skulle regna idag , mest för att jag tänkte testa mitt regnställ (hur töntigt det än låter)men även för att det är attans mysigt med regn.

Mamma ringde igår och frågade om vi ville komma hm och äta för dom skull äta min favorit mat, men både jag och jeff var sega så vi orkade inte ta oss någonstans s hon skulle laga den maten idag istället så jag ska bege mig hemmåt snart har jag tänkt.

Har inte riktigt bestämt mig för om jag sk sova hemma inatt eller inte, men kl 10 i morgon om jag inte minns fel så kommer det en karl som ska sätta dit nya köksluckor, men får se hur jag gör.

Ne jag sitter väll här och väntar på regnet då...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan.. har du hört nåt om att jobba??

Jag har inte hört nåt men jag är sjuk hihi. Kram linda

2008-09-08 @ 14:05:20
URL: http://misskitten.blogg.se/
Postat av: Linda

hej igen. såg på min värvningslista på gratisbio att du blivit medlem. Om du vill att jag ska hjälpa dig med lite tips att samla poäng så du kan få presentkort eller biobiljetter så finns det bra och enkla sätt att göra det:)

Kram

2008-09-08 @ 16:18:00
URL: http://misskitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0