jag är helt såld.

Jag är helt såld på The hills, finns ingen bättre serie just nu...kanske borde köpa the hills boxen, om den nu finns men jag antar det.

Läste även några sidor ur jenna jamesons bok, verkar lovande, lite halvjobbigt när man inte kan sluta läsa och man vet att man måste sova för att man ska upp tidigt, det är så man tror att boken ska försvinna eller nått..man kan ju lika gärna läsa efter jobbet.
Men idag har jag inte hunnit ännu, har varit och handlat så har inte hunnit så mycket mer.

Ikväll ska jag mysa med Jeff, tråkigt nog så hinner vi knappt ses eftersom vi jobbat om varandra, men men så är det ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du the hills på MTV.



jag har den serien på DVD och laguna beach som de hette först.



Kramar Sara på harrys..=)

2008-09-18 @ 01:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0