euroshopper?findus?

märken på matvaror, är det så viktigt? En del människor skulle inte ens tänka tanken att köpa köttfärs t ex från euroshopper, men jag har faktist testat den och känner ingen skillnad på scan eller vad det nu finns för märken.

Visst, en del saker euroshopper har smakar inte alls bra, men det gäller även findus,scan och liknande märken.

Ta eldorados potatissallad tex, hur god som helst, och inte tala om euroshoppers choklad..

och på tal om den chokladen, efter jag och jeff hade varit inne på ikea skulle vi köpa korv efter och så blev det ju en liten chokladkaka med, när jag tog bort pappret så upptäkte jag att det var exakt samma choklad som euroshopper, är inte det konstigt?att bara byta förpackning...

Jag är iallafall för lågpris märken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0