dags för nyttigt..

Nu har jag gjort dagens sysslor, inte allt för mycket faktist, jobbat och handlat.
Så nu går all min tid till tv:n och datorn, och ikväll kan jag vara vaken hur länge jag vill för jag är ledig imorgon, men tror inte jag håller mig vaken så länge ändå idag faktist.

Har beställt tid hos frisörn i morgon, men ska inte klippa mig utan bara lägga i slingor, hon som ska klippa mig sa som tur var att jag inte behövde klippas, jag behöver varenda millimeter är mitt hår, nej nu överdriver jag lite men ändå.

sitter och kollar på idol, äter annanas, vindruvor och dricker mineralvatten., tack vare johanna..annars skulle jag väll sitta här med en pizza och en stor godispåse.
har pratat masser med henne ikväll, hon är en klok kvinna,  henne måste man alltid lyssna på när det gäller råd om alla olika saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0