att leva utan tv...

tänkt vad en tv kan roa en igentligen, tur att jag har datorn iallafall, och en bok, annars vet jag inte vad jag skulle gjort, jeff fick hoppa in och jobba ikväll/natt, så jag får klara mig på egen hand.

Vore toppen och lägga in en hårinpackning,ansiktsmask och sånna där tjejgrejer ikväll, men typiskt nog så har jag inte sånt här, inte hemma hos mig heller för den delen, inte ens en liten hårinpackning, det måste jag verkligen köpa, inte konstigt att mitt hår är som en stor buske.

Inget gott att äta heller, men kanske lika bra det föresten...annars sitter jag nog bara och vräker i mig.

Har lyssnat på "words don´t come easy" typ 25 gånger, har ju ingen musik på denna dator så får lyssna på youtube och när man väl ska komma på nån bra låt så hjälper inte hjärnan till riktigt.

Tur att jag kan se på idol iallafall..
och kom på att jag hade makrill i kylen, så det blir idol och makrillsmackor ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0