vad har dom på sig?

Har hunnit med rätt mycket idag faktist, jobbat, tränat, solat,varit på apoteket och systemet.

Men nu sitter jag här och kollar på idol, dom flesta är som vanligt dåliga men det finns ju alltid ett par som sticker ut ur mängden..men idag tänkte jag på nånting annat, vad han dom på sig igentligen? sephide (stavning?) hade på sig nån röd trasa som inte alls var smickrande för hennes kropp, och Loulou hade på sig nån slags nattsärk, förstår inte riktigt hur som tänker...kläder gör faktist mycket, det är inte bara rösten som måste vara bra.

efter idol ska jag fixa till mig lite och träffa carro och carin så blir det utgång, vet inte om det blir nyktert men lugnt blir det defenitivt.

Förresten, robertos måste vara den bästa pizzerian i motala, eftersom jag är stammis där så fick jag en pizza hemkört när man igentligen måste köpa två stycken, och inte nog med det, jag hade inga kontanter på mig heller, så jag kan komma och betala när jag vill..schyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0