släng er i väggen

Idol var värdelöst även denna gång, ingen av killarna har nån speciell utstrålning eller det lilla "extra", jo..som sagt, johan är ju en favorit men dom andra kan ju slänga sig i väggen.
Och hur kan alla säga att den där Lars är så bra? han verkar ju hög och helt bäng i pallet, han fattar ju ingenting, inte ens ett skämt som herr bagge skulle vara så rolig att dra.
Men får se vem som åker ut, den där jesper eller han som sjöng först, minns inte ens vad han heter, så dålig är han.

Annars har jag inte gjort så mycket, suttit här och slappat, ska snart gå och lägga mig.

Om det inte blir jobb imorgon ska jag åka till ulfåsa och kolla på en soffa, mamma vill ha med sig ett smakråd kan jag tänkte mig, och om jag känner pappa rätt så vill han helst inte följa med.
Sen blir det fika med Jennifer, alltid blir det prat om att man ska träffas och ta en fika eller dyligt, men det blir aldrig av, vi jobbar ju och har masser andra saker för sig..men om jag inte ska jobba som sagt så ska jag dit på en fika.

ska även sova hemma imorgon för första gången på 5 veckor, har aldrig hänr förr att jag har varit borta så mycket som nu, men det är ju nära till jobbet, 1-2 minuter att gå, det är härligt.

Nej nu lockar sängen mer än datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0