skuldsatt över örona

jag lever ett TV liv, kollar på tv flera timmar om dagen, jeff måste tycka det är jätte roligt, fast å andra sidan kan ju han spela sina halvtöntiga spel på datorn:)

Men kollade nyss på "du är vad du äter", alla tre hade gått ner en hel del i vikt, men jag såg inte nån skillnad på nån av dom...alltså kanske ingen märker på mig heller att jag gått upp några kilon, eller om jag går upp några till? för om det ändå inte syns att man går ner 6-10 kilon så är det ju ingen som märker att man gått upp heller?
Fast det skulle ju kännas skönt att veta själv att man gått ner...men ändå.

Men nu är det "lyxfällan", köpa barnkläder för 10.000:- på 2 veckor, det är lätt hänt faktist kan jag tänka mig...men har man inte dom pengarna så kanske det inte är så smart, det det där med kredit, vad ska det vara bra för?
Det gör ju bara så att folk blir skuldsatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0