periodare

Dags att sova, har haft fullt upp hela dagen känns det som, varit på stan, handlat, lagat mat osv..köpte chips,choklad och smarties på maxi, men eftersom jag lagade mat och åt så var jag inte speciellt sugen på sånt, fast mina smarties tog slut innan jag ens hunnit ut ur affärn ungefär:).

Men blev lite fruktsallad,glass och chokladsås.
Det har blivit mycket glass och chokladsås på sista tiden, men sånt där går i perioder, har haft masser sånna, som..
bara äta äggmackor till frukost
Äta pommes,korv och bearnesås när jag kom hem från skolan (pågick ungefär i 3 veckor)
bara äta makaroner och stekt falukorv
köpte jämt geisha

ja masser sånt där i perioder...

Jeff och Kevin kollar på film, jag liggr i sängen och ska sova nu, god natt, hörs imorgon efter jobbet.

Förresten, köpte en mascara i dag, tycker verkligen inte om att testa på nya grejer men vi får se om den är bra, jag är inte så noga med mascaror sådär, men det mamma köper, köper jag med, förrutom denna gång. Men köpte iallafall samma märke så det borde ju inte vara så stor skillnad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0