jag körde av vägen

nej det gjorde jag inte, men det var inte långt ifrån kan jag lova.. mörkt, masser snö och jag såg inte ett dugg.
har aldrig vart så spänd och nervös när jag kört bil, tog nästan dubbelt så lång tid att köra från linköping till motala än vanligt.
Idag har jag gjort två goda gärningar, hittade en plånbok och lämnade in den, hoppas ägaren gick till HM och frågade bara.
Och på vägen hem såg jag och johanna att det stod en bil vid vägkanten med varningsblinkers på, så stannade och frågade om han ville ha hjälp med något, men han hade redan ringt någon som skulle komma och hjälpa honom, men han verkade uppskatta att vi stannade iallafall.

Köpte ett par skor, uggs kopior...sen köpte jag och johanna lika dana t-shirtar, vi hittade inte ett dugg så HM var våran sista chans, och där hittade vi vårt plagg:)tur för oss.
Köpte även flux och tandtråd, inte så roligt att lägga pengar på men sånt som är nödvändigt.

Nu är jag trött så ska ta och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0