idoltrams...

Är det bara jag eller väljer idoldeltagarna helt urkassa låtar? jag känner inte ens igen hälften av dom..
Tycker inte idol har varit bra överhuvud taget, bara johan.
Anna
är ju säkert jätte rolig men att ha nästan samma frisyr och svart klänning två uppträdanden i rad är inte roligt alls..kom med nått nytt.
Och det är med Jenny, måste allt kretsa runt hennes Reumatism?jag tänker inte rösta på henne för att hon har en ledsjukdom..om jag vore henne skulle jag inte ens nämna det överhuvudtaget...oj vad synd det är om jenny.

Nej ni, det finns inte många som jag vill hänga i julgranen.

Men jag ska iallafall kolla vidare, det kanske blir bättre mot slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0