hur fan visste du det?

Idag är jag riktigt dålig, huvudvärk till tusen och kroppen är som en stor spagetti, orkar inte göra nånting.
Men det går över, bara jag får mig en pizza/mc donalds, det är ju trots allt söndag.

Gårdagen var lyckad, tog en öl hos jeffs pappa och Ingela, sen vidare till Björnson och Matilda där det vankades singstar och mer öl...spelade även "hur fan visste du det", rätt roligt men attans svåra frågor, men jag vann konstigt nog.
Efter ett tag kom kim, och även matildas kusin,bror och vän...men det blev så trångt s vi gick ner till jeffs pappa igen, han bor våningen under så det är smidigt att bara traska ner.

Men efter ett tag bestämde vi oss för att gå ut med Kjell och Ingela, gick till hallen, som jag förövrigt aldrig har varit på innan, men det var riktigt trevligt där, bara äldre ochdet gillar jag, då blir det oftast inte nått bråk, de knuffas inte osv..


Björnson


älsklingen min


Matilda


kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0