high school musical

high school musical är et stort skämt, kollade lite till och från men kunde ju inte annat än skratta åt att dom såg så löjliga ut, fast å andra sidan är ju inte musikaler min grej.


Nu sitter jag och väntar på att Lisa ska komma, vet inte riktigt vad vi ska göra men kanske blir att gå ut och ta en öl eller bara vara här och prata lite.


kollar just nu på den där dansbandstävlingen på ettan, det verkar rätt roligt faktist, dansband är verkligen min grej.
Alla i juryn sitter med ett rosa band på sig, och det är ju bra att dom stödjer det iallafall, precis som jag själv som förövrigt köpte två lypsyl som också stöder rosa bandet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0