"färjan"

Kollar på färjan, förstår inte att alla kan vara så fulla på kryssningar, när jag har varit på kryssningar, eller jag har ju ine varit på så många men då har jag blivit så mätt på buffén att jag inte orkar dricka nått, kanske ett par drinkar eller några öl men inte så jag blir full.
Jag föredrar mat framför alkohol, men om man nu satsar på att bli så full så man knappt kan stå kan man ju alltid hoppa över maten..men som sagt, jag vill hellre äta god mat.

Ska även kolla på matakuten eller vad det hette, hörde om programmet på radion idag, Bert karlsson var tydligen med.
De ska kolla upp skolmaten och som det står i tidningen "kattmat är bättre än skolmat", kanske det, men vem har sagt att kattmat är dåligt?
Katter behöver väll också näring och vitaminer och allt vad det nu är. Men i de skolor jag har gått på så klagar jag minsann inte på maten, vissa rätter är godare i skolan än hemma till och med, t ex spenat, risgrynsgröt och pyttipanna.
Men som sagt, jag var alltid, eller oftast nöjd med maten, potatisen var väll ingen höjdare men det handlar om hur kräsen man är och ingenting annat, det är vad jag tror iallafall.

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha,min mamma var på en av kryssningarna när dom filmade..så bliinte förvånad om hon dyker upp i tv-rutan :p

hon sitter bänkad varje avsnitt och väntar,haha

2008-10-07 @ 22:44:56
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0