det roligaste jag läst..

var inne och kollade runt lite på bilddagboken, då var jag inne på en tjej som lagt ut en bild där hon såg lite halvledsen ut sådär, fast å  andra sidan gjorde hon det på nästan alla bilder, men det jag vill komma fram till är att under den där halvledsn bilden stod det "saknar dig farfar, synd bara att jag aldrig fick träffa dig", då kan man ju tänka hur kan man sakna nån när man inte ens har träffat personen? och inte nog med det, varför lägger man ut sånt i en bilddagbok, oj vad synd det är om mig, jag är så ledsen och saknar min farfar som jag inte ens har träffat..
ja oj vad synd det är om dig, eller inte.

men iallafall tyckte jag detta var hur roligt som helst, men min humor är ju rätt torr..

ne nu ska jag leva vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0