bloggdesign

jag fattar ingenting,det ända jag kan är att lägga in lite bilder där uppe och ändra färg, varför ska det vara så svårt?
och sen blir bara allt skit och då orkar jag inte mer, så nu lägger jag ner..

hungrig är jag med, jag höll mig inte mätt på min "stadiga" frukost som bestod av glass,chokladsås,maränger och cola..men det hade jag inte förväntat mig heller direkt kanske.

tur att jag har en så snäll pojkän som gör mat åt mig när jag är såhär sjuk och orkar inte göra ett dugg, och inte nog med att jag är sjuk, eller sjuk och sjuk,bakis..Nala är jobbig idag, först välte hon ett glas med cola så det hamnade på dosorna, och efter ett tag välte hon en blomkruka, men det hör väll till antar jag, men hon har inte vält nått på hela veckan och just idag gör hon det, knepigt.

High school musical är på tv, har aldrig sett nån film men kanske borde ge den/dom en chans..om jag inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0