vinkväll

vinkväll som sagt, hos johanna och linus, dom hade bullat upp med både det ena och det andra, olika ostar,kex och massor olika frukter..
jo frukter, det satt fint, och ännu bättre när man slipper skära och dela dom själv.

Men för mig blev det såklart inget vin, inte bara för att det smakar skit utan också för jag inte vet om jag ska jobba i morgon.

och innan jag kom till johanna så åkte jag till godishuset en sväng, men konstigt nog så åt jag inte alls mycket...det måste betyda att jag är trött på småplock, fast det har jag vetat ett tag så jag är ju bara bäng som går och köper ändå..men det låter ju så gott.."en påse godis"..eller..nu vet jag inte riktigt vad jag pratar för strunt..men det ligger säkert nått i det.

dags att sova är det iallafall, så får vi se vad morgondagen har att erbjuda..


lösgodis, ser mycket godare ut än vad det smakar..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0