vardagslyx

en god nyhet - jag ska jobba på julafton, det sitter riktigt fint.

en mindre god nyhet - jag ska jobba imorgon även om jag hade tänkt vart ledig, men har så svårt att säga nej när jag inte har nån bra ursäkt till att inte jobba, min anledning imorgon igentligen var att jag har tvättstugan imorgon..så njae, vet inte om det går hem, men tvätta är ju sånt som måste göras, det är så tråkigt när man samlar på sig masser tvätt och måste ta allt på en gång, och ännu tråkigar är det att det tar sån tid för det finns bara en tvättmaskin, fattigt.


Jo förresten, skrev ju inget om igårkväll, som jag skrev kom ju Marie hit igår, skvallrade,pratade hår och om sånna där andra viktiga saker, sen blev vi hungriga, så vi gick ner till affärn,men som vanligt har dom så dåligt utbud av allting så vi bestämde oss för att gå ut och äta, harrys blev det såklart, Johanna och Robin följde även med..riktigt roligt faktist, tur att alla vi har likadan humor..jag minns inte riktigt om vad vi pratade om men det var allt mellan himmel och jord..men iallfall, vardagslyx.

Nu ska jag kika in i frysen och bestämma mig för vad jag ska stoppa i munnen, majskolvar,vårrullar,mackor eller nått annat spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0