stäng munnen när du går..

Fylleslag, jo näst intill iallafall..hade riktigt roligt igår faktist, blev dock inte parken eftersom johan och jesse kom in till Motala så sent, och lite onödigt att betala 150:- för en och en halv timme..så gick istället till Hugo...där det inte var allt för mycket folk.
Men vårat nya spel,helt överens, var riktigt roligt faktist, enkelt att förstå med och det är ju ett stort plus.

Men idag har vi bara legat och slöat, johan och jesse sov här, och nackdelen med det är ju att när jag vaknar har jag ingenting att göra eftersom dom sover i soffan när dom väl sover här så jagkan inte kolla på tv, men iallafall.. när jag har druckit vaknar jag alltid tidigt..medans dom andra bara sover jätte länge,...men sen när alla har vaknat är det bra, då pratar man om gårdagen och alla bravader som denna gång var en hel del.
Men när jag låg och väntade på att alla skulle vakna och gett upp hoppet om att lyckas få jeff att vakna så kom jag på att jag kunde hämta datorn och kolla på idol..det var en bra idé.

Sen när alla hade studsat upp, förrutom jeff då som var så himla "sjuk" så beställde vi pizza..och inte nog med det så åkte jag och jeff till donalds senare sen...och inte nog med det så blev det glass och choklad med,

Kollade på en dansk film Vikarien, vet inte riktigt vad jag tyckte men lite annorlunda kanske, men den var rätt rolig..
vikarien pratade med en av sina elever som hade ett rejält överbett om  han hade svårt att dricka och bad honom även att stänga munnen när han gick så att han inte skulle repa golvet.
jovars, hon slängde ur sig en hel del roliga kommentarer.

The cell är på tv nu så ska kolla vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0