riktigt tjejsnack

Johanna säger:

så jävla töntigt mellan audrina coh heidi, jag fattar inte va dom tjafsar om...det är ju spencer som är

karin | Kakkaforsse.blogg.se säger:

ja jag fattar inte heller..audrina är s snäll

Johanna säger:

ywah

karin | Kakkaforsse.blogg.se säger:

jag känner henne

Johanna säger:

gör du? kan du ordna så jag får träffa en kändis alltså?

Johanna säger:

jag tål inte spencer asså!

karin | Kakkaforsse.blogg.se säger:

nee vi är inte vänner officiellt om man säger så...hon vet lksom inte ens om det själv...ja spencer är ett rövhål

Johanna säger:

jaha okej...men när hon vet kanske vi kan ta det...love spencer

karin | Kakkaforsse.blogg.se säger:

haha aa men det kan nog ta ett tag

Johanna säger:

poor heidi förretsen fattar jag inte ens varför hon köper hans skitsnack

Johanna säger:

och hans jävla fjäsksmile

karin | Kakkaforsse.blogg.se säger:

hehe nee jag fattar ine heller,hon måste vara blåst

Johanna säger:

ja haha

karin | Kakkaforsse.blogg.se säger:

tur att vi är så smarta



Jag och johanna kollar på the hills och diskuterar lite, så patetiskt som det kan bli igentligen, men sånna är vi:P det är roligt att nån har samma intresse som mig, the hills, hår,vikt och sånna där viktiga saker.
Vad annars ska man prata om?


hittade en bild jag inte lagt ut än, på tal om johanna så tog jag den innan jag skulle träffa henne och sara på stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0