nyttigheter

eftersom jag är så nyttig så lyckades jag trycka i mig både mc donalds mat och pizza igår, och för att inte bli hungrig därimellan så åt jag en chokladkaka..
bra kämpat!

såg på hela 5 filmer igår, och dansbandkampen, så jaa..det blev inte direkt nån motion igår om man säger så.
dansbandskampen är riktigt bra måste jag säga, och Scotts är såklart mina favoriter.
Och helt plötsligt laddar jeff ner nått album med scotts utan at tala om det för mig, och det är det klart att man tror att han med gillade dom?men han sa att det var till mig men det är säkert bara en täckmantel...men man vet ju aldrig.

söndag och vad ska jag göra, jo,änkte ringa till johanna och se om hon har något för sig ikväll, annars åker jag hem och sover hos mig inatt, jeffs vänner kommer hit och kollar på film, och det är nog inga filmer jag vill se direkt..så det är bäst att jag håller mig borta härifrån.

men nu iallafall är my super sweet 16, och det funkar ju alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0