min kompis är lesbisk,vad ska jag göra?

jo det är sant, hon verkar vara lebba, men det är inte det som är problemet..problemet är att hon börjar bli kär i mig, hon sa det idag!
vad ska jag göra? undvika henne? låtsas som ingenting och bara fortsätta som vanligt?..ne det bästa är att säga upp kontakten med henne, eller?..vad ska min pojkvän säga om jag åker till henne, han kanske tror vi har nått fuffens pågång?
Jag låter helt enkelt detta rinna ut ur sanden...

Tänker inte nämna några namn om vem av mina vänner detta gäller men för er nyfikna själar där ute så finns svaret i mina kommentarer i förra inlägget...men jag är tyst som en mus.

Nevars, nu ska vi inte vara sånna:)jag har faktist ingen vän som är lebba, jo en, fast hon är mer en bekant och störtskön, vilken härlig människa.

jag är iallafall som ni märker hemma från jobbet, och eftersom jag är trött så hoppas jag att ni förstår min ironi i detta halvtorra inlägg.

Kanske lika bra att jag går och lägger mig, och när jag vaknar upp är det fredag, härligt.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0