klädval, inget lätt val.

vilken mysig dag detta har varit,och ännu bättre kommer den bli, Lisa kommer hit förmodligen eller om vi ska till Emma och förfesta där.
Jag hade tänkt att gå ut nykter ikväll men när både carro och lisa försöker övertala mig så jaa,dom lyckades.

men idag iallafall så var jag på stan en sväng, köpte lite öl och skulle försöka hitta nått att ha på mig ikväll, hann bara kolla i 2 affärer för den på MQ blev jag fast, testade hur mycket som helst men det ända jag kom hem med var en scarfs, bättre det än inget men ändå.

Sen blev jag så hungrig så för första gången i mitt liv gick jag och åt på ett café alldeles ensam, blev köttpaj och masser grönsaker..det var riktigt skönt med lite lugn och ro, men å andra sidan så pratade jag en hel del med de som satt jämter mig, en hel del idol snack, riktigt trevligt att folk börjar prata sådär..men det var för jag precis pratat med jeff och berättade om idol...
så gå och äta själv sådär är att rekomendera.

men nu ska jag vila så jag orkar med kvällen sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0