jag vet vad den heter nu..

äntligen vet jag vad serien som var så bra heter, 2900 happiness, fast tydligen var den kanske inte så bra enligt andra eftersom den lades ner väldigt fort eftersom det inte var så många som tittade. Men jag tyckte den var kanon bra..

men jag måste säga att jag var lite bäng, jag har letat överallt efter den serien och vad den hette, men dum som jag var/är så kollade jag inte min egna blogg, men nu när jag vet vad den heter så kom jag ju på att jag skrev om den när jag började blogga precis...

Carro och Carin var här en sväng, de åkte precis hem..trevligt med lite sällskap sådär.

Sanningens ögonblick är det dags för nu, sen läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0