jag har nog inte alla hästar hemma

Har inte kunnat blogga på hela dagen, därför att när jag väl skulle blogga förrut så skulle jag försöka göra ett frågetecken på jeffs konstiga tangentbord som saknar vanliga tangenter som å,ä,ä och lite annat..så istället för att lyckas få fram ett frågetecken råkade jag förminska hela bloggsidan så jag såg inte ett skvatt, men nu har jag lyckats zooma ut igen.

Men i vilket fall som helst har jag varit och tränat, trodde jag aldrig skulle komma iväg men så kom jag på att jag måste köpa sån där spray man har till skorna, och när jag ändå är istan kan jag ju lika gärna träna kan man ju tycka..
Och när man ändå är igång så solade jag med, aldrig har jag tyckt så illa om att sola,förr älskade jag att sola men nu känns det bara jobbigt..

När jag kom hem började jag laga mat, köttbullar,potatis och brunsås, hur gott som helst..och nu har jag hamnat här..

Men på tal om snigelbajs, kollade på ensam mamma söker igår, och då gick en mamma runt i en av karlarnas skjorta, vad är grejen igentligen?
Ofta ser man i film att tjejen tar på sig killens skjorta efter som har gjort både det ena och det andra, visst det kanske är är skönt att strosa omkring i men ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0