allt är bara skit..

allt känns bara skit just nu...

jag vill flytta till Eskilstuna, jeff verkar inte vara lika på den idén...igentligen vill jag ju bo själv först, har alltid velat testa på att bo själv, men flyttar vi till Eskilstuna så är det ju lite dumt att flytta till varsin lägenhet, inte så lockande nej.
Men om jag bor kvar här i motala så kommer jag ju aldrig ha råd med en egen lägenhet, som vikarie vet man ju aldrig vad man får i lön..
Men samtidigt vill jag ju inte lämna jeff här heller, och det kanske inte alls finns jobb i Eskilstuna? han har ju jobb här så förstår att han inte vill flytta med men jag kan ju inte dansa efter hans pipa hela livet.
Jag är förvirrad.

Jag får inte äta godis eller nått liknande, få
r och får, det är ju jag själv som bestämmer, och när man förbjuder sig själv så blir man bara mer sugen på allting, just nu är det både choklad,mc donalds och masser annat som dyker upp i huvudet..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till?

Nala, hon är skitjobbig i mellanåt men hur gullig som helst när hon inte vill riva eller bita en..och just idag rev hon mig rätt i ögat och jag fick skitont.
Jag vet inte hur man ska sätta gränser?

Men just nu vet jag vad jag ska göra iallfall, duscha, skära upp en annanas och kolla på tv..som om det vore nått nytt?kul TV-liv jag lever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0