vad tänker ni på?

jo så är det bal igen, bara ett år sen jag jsälv gick men det känns som det var längre sen.. Men vi går nr oc kikar på det,så roligt att se alla klänningar, och alltid ska det vara nån som har på sig nåtthel lustigt så man inte riktigt förstår vad de tänkt på.

och sen efter balen blir det hem till björnson och grilla och dricka lite öl, ska bli attans trevligt...men vi ska inte gå ut idag,blir så mycket folk och då blir det bara jobbigt.

men euro vision songcontest är ju ikväll, vill ju se det men vet inte om de andra är så sugna på det, men det är ju om ett år igen så jag ska väll inte gnälla..eller,,joo.

annars har det inte hänt så mycket,så hej hej




Kommentarer
Postat av: Julia

den som skickar flest kommentarer till olika inlägg på min blogg innan klockan 13:30 idag blir dagens blogg och får ett inlägg tillägnat sig själv i min blogg med över 120 läsare dagligen :)

2008-05-24 @ 13:03:52
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0