hejdå oboy

Solen skiner, så det blev frukost ute med ostfraller och konstigt nog oboy, jag som inte dricker det längre,men idag passade det bra tyckte jag...när man inte druckit nått på länge smakar det verkligen inte samma sak, njae, oboy är nog inte riktigt min grej längre...

Funderar på att gå till frisörn i dag och beställa tid för klippning och slingor, behåller mitt ljusa hår efter mycket om och men.

Sen blir det att leta skor, luncha/Fika med Martina, alltid lika trevligt att sitta och bubbla med gamla folket.
efter det ska jag och jeff kolla på en lägenhet, och nej,jag ska inte flytta,det är jeff som ska:)

och eftersom det är tisdag så är det ju gossip girl och desperete housewifes ikväll..tv:n som gäller.
du är vad du äter är ju också minsann,det får man inte glömma,

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0