god morgon ...

god morgon god morgon:)
här sitter jag och väntar på att Jeff ska vakna, han bara sover...men kanske inte så konstigt.

Är faktist glad över att det blev som det blev igår..först åkte vi en sväng till lkpg jag och lisa...hittade ett paraply, 2 solglasögon,spray och ett linne...och mat förståss.

sen åkte jag hem, fixade lite, sen vidare till johanna...
vi satt och bubblade lite, sen var det tänkt att vi ksulle åka ner till vätternrundan och kolla lite där, men när vi kom ut så började det givetvis regna så vi gick till harrys och åt..
tog nån fläskfilé och det var nog det godaste jag har ätit, på restaurang iallafall.

Sen skulle vi till hugos, men så blev det inte heller, fick rapport från grannen som var där och det var tydligen inget att ha där..så vi satt kvar på harrys till 00.00 ungefär..

sen blev jag trött och inte orkade vänta på bussen så jag tog taxi, lucky for me behövde jag inte betala för taxametern var urfunktion...

men det blev en trevlig kväll..

och idag blir det iallafall en sväng till vätternrundan och se vad som finns där...sen har jag int eplanerat längre så får se vad jag hamnar:)




På väg till lkpg upptäckte vi att det brann,nyfikna som vi är kunde vi inte låta bli att åka och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0