10 samurajer

dålig som jag är så uppdaterar jag inte så ofta, men ska väll ta och börja med midsommar, var hos mig, "pargrej" ungefär,
attans trevligt och alla mina favoriter var med, jo, några saknades väll...
men det var som en vanlig midsommar,mat och fylla och trevligt sällskap.
dock blev det lite mycket för mig så jag gick och la mig rätt tidigt.

Sen blev det lördag och då åkte jag och jeff in till linköping med hans familj, trevligt det också men vi lala var väll lite sega efter gårdagens bravader.

och maten, blev ju inte den bästa maten på helgen, mc donalds, chokladpuddning och glass och en del annat så nu är det skärpning som gäller..som jag alltid säger och inget blir av.
Det är ju så svårt att stå emot när man omringas av godheter...vem klarar av att slåss mot massor samurajer liksom?lika svårt som att motstå all choklad,snabbmat och annat.

och sedan söndas har jag bara jobbat, och nu är det onsdag, och då blir det fest..igen.
Martin fyller 20 och honom ska vi fira, sitta hos jeff och martin sen blir det utgång till hugos..och hugos,,det är inget för mig, men johanna,linus och marie ska ju dit så det bli ju lite trevligare så.

så jag ska väll ta och dricka vidare här så återkommer jag nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0