jag förstår inte?

Hur mycket kläder man än har så räcker det inte till, jag kanske köper 4-6 tröjer/t-shirts i månaden, men ändå finns det inga när jag väl ska ha på mig en, byxer och sånt är jag inte så noga med för det är så jobbigt att köpa.
Men man känner inte för att ta på sig alla plagg jämt och ständigt, man måste känna för dom.

Och igår hade jag en sån där "jag har inga kläder"-dag...och sen efter mycket om och men så hittade jag en tröja som jag kunde tänka mig ha på mig, och vad händer? jo jag tar på mig tröjan och upptäcker att sömmen vid axeln är sne så det var ju bara att kasta den.
Men det är som det är, är ledig tills måndag så hinner nog hitta lite nya tröjor under helgen.

Jag är hur trött som helst men eftersom jag såg en tvestjärt i min säng i går så måste jag bädda rent innan jag kan lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0