Melodifestivalen Deltävling 2

Det går ju nästan bara skratta, Sanna Nilsen var den enda som var bra resten vet jag inte vad dom tänkte med, jo Lasse Lindh var ju bra med men han passar ju inte direkt in i melodifestivalen direkt kan man ju tycka.
Förövrigt var ju Björn och Morgan attans roliga och får se vad dom har att komma med nästa vecka och då hoppas jag på bättre bidrag med.

ne har nog inget mer att säga om melodifestivalen, men om det ska fortsätta såhär vill jag nog inte kolla på det längre,fast det kommer jag göra ändå tyvärr, men bara för Björn och Morgans skull!

det var ju ingen direkt som hade några roliga eller fina kläder,slätstruket.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tycker att Sanna var bra, jag med!

2008-02-17 @ 17:04:08
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se
Postat av: paintedlove

Håller med om att Sanna Nilsen var bäst :)

2008-02-17 @ 17:08:29
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: Karin

Sofia och "Paintedlove", jo helt klart var hon bäst av alla dom bidragen:)

2008-02-17 @ 17:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0