Hugo´s

gårdagen blev väldigt lyckad, precis som jag hade förväntat mig:) Var ju som sagt hos "svärmor" och drack lite öl, det var attans trevligt, sen vid 21.00 tiden gick jag till Elin och drack lite mer öl, sjöng till och med singstar eller vad det nu var hon hade,nått sånt där iallafall. Trodde jag abslout inte att jag skulle göra med främmande människor sådär. Sen ksulle jag till bussen, men när jag stod och väntade så kom jag på att jag hade glömt min mobil hos elin, och den skulle jag ju behöva om jag skulle kunna komma in till Malin sen, så det var ju bara vända om och gå upp och hämta mobilen och ringa taxi istället, tacka vet jag Maggans Taxi.

Sen när jag väl kommit till Malin så tog hon fram daimtårta och grädde, Snjezana var även där...vi satt och pratade och hade allmänt trevligt:)
Vid 00.00 tiden bestämde vi oss för att gå till Hugo´s, och lustigt nog var Malin tydligen en dansmänniska, det trodde jag verkligen inte, men iallafall så pallrade vi oss upp mot dansgolvet, även jag som aldrig brukar dansa på Hugo, det stället har aldrig varit nånting för mig men hade väldigt trevligt, träffade en hel del roligt folk, så tack för en trevlig kväll.

Bilder kommer nog upp inom kort i min bilddagbok: KakkaForsse
kanske även lägger upp ett par här.

nu ska jag skjussa pappa och hans vän till stan. ha en trevlig kväll.

återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0