klassföräldrar

var ju som sagt på luciafirande igår, mycket trevligt,.
men efter barnen hade sjungit och sådär så gick vi och fikade, när jag gick igenom råssnässkolan upptäckte jag att det var en riktigt skabbig skola, men dom hade gjort ett försök till att fixa till den genom att måla väggarna med lite alla möjliga färger, men det såg nog bara värre ut.

Men iallafall, en del föräldrar var så klyshiga, lyckliga familjen och alla känner alla, sen går dom hem och snackar skit om de andra föräldrarna, så typiskt, "vi är ju mycket bättre än dom", "vet du vad hon/han sa, det är förskräckligt".
det här är ju ingen fakta utan bara vad jag tror men jag brukar ha rätt, typ.''

Men är jag själv mycket bättre?hehe ne såklart inte, jag sitter ju här och beklagar mig..så nej,jag är inte mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Alina

det kommer det kommer, senast till helgen kommer jag ha fixat! om allt går som planerat, det blir så mörkt här på eftermiddagen och kameran klarar inte av mörker, men jag ska ordna så snabbt det går! :)

2008-12-16 @ 20:44:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

hehe svarar alltid! :) Tycker det är så falsk av storbloggare att bara kräva massa kommentarer, men som aldrig ger något tillbaka! usch, sån ska jag aldrig bli! :)



trevlig kväll!

2008-12-16 @ 21:01:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0