jag har blivit galen

jag har blivit galen,jag ska städa, och jag känner verkligen för att göra det med..fast sitter jag här i soffan förlänge blir det nog ändring på det.

skulle igentligen ha jobbat idag men Inga ringde i morse och sa att det hade blivit nått fel, så får man väll inte göra?ta tillbaka timmarna sådär, men iof så gör det inget för då har jag hela dagen på mig att städa och eventuellt träna istället..

Hur som helt så kommer mammsen snart och ska stta upp gardinerna, får hoppas dom passar bara:)

men annars är det Scotts som gäller för mig idag, är det inte härligt med lite dansband såhär på morgonkvisten?

/ karin - "man känner sig trygg i din närvaro"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0