idag kommer han hem

Idag får jag en guldstjärna för jag har varit och tränat.
Sen var jag och köpte mig lite morötter och dipp till kvällen..

Och ikväll kommer Jeff hem, men blir nog inte att umgås så mycket eftersom både han och jag säkert är trötta.
Men i morgon blir det en heldag, bara vi två, vi ska till Linköping och köpa julklappar, äta och strosa omkring lite, sen vidare till Mantorp och storhandla..
Ibland kan jag tycka det är jätte roligt att handla, men vad är det som är så roligt att lägga i matvaror i en vagn?..kanske är jag som är väldigt lättroad bara.

Vad ska jag göra idag då?..jag har gjort mitt idag så jag ska bara ta det lugnt, kanske städar resten av lägenheten men det är inte så lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0