godisfri

som jag skrev igår så var jag hos frisörn, klippte in löshåret och färgade ögonbrynen, håret blev jätte bra måste jag säga och ögonbrynen vart väldigt mörka men jeff och mamma tyckte inte det.
men det är ju en vanesak, förrut målade jag ju ögonbrynen men det är ju inte speciellt snyggt så bättre med färgade.

Och vad har jag gjort idag? jobbat till 5, sen hem och lagade mat och nu har jag gosat ner mig i soffan.

jag har gjort tillräckligt idag så behöver inte göra mer.

förresten har jag varit läsk/glass/godis/snabbmats fri i en vecka nu, undantag i måndags när pappa fyllde då jag åt tårta.
men nån gång måste man ju unna sig,och det passar ju bra när nån fyller eller när man är på besök hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0