gissa rimmet...

har man verkligen rim på julklapparna nu för tiden? i våran familj har vi aldrig ens försökt ge oss på det där..
känns lite som man bara hade sånt förr i tiden men vad vet jag..

dagen före julafton, jag har köpt en julklapp till mamma och pappa, jeffs julklapp får han när jag kmmer hem från eskilstuna istället, men har inte riktigt bestämt mig för vad han ska få men han tjatar om en parfym men det och kalsonger är nog det tråkigaste man kan köpa..men sånt som är tråkigt att lägga pengar på själv så det kanske passar till julklapp ändå..

Ska iallafall hem till mamma och pappa och sova inatt så när jag vaknar är det bara gå ner till granen och ett paket, det har vi som tradition iallafall, ett paket på morgonen, resten på eftermiddagen med släkten...

gissa rimmet, "Denna bok har inga mord, ingen kärlek och inga ord"

säkert ingen som orkar gissa men svaret kommer senare ikväll...


Kommentarer
Postat av: Melody

sv: yep ;) fast först blev jag ganska förvånad, haha!



god jul!

2008-12-23 @ 15:48:37
URL: http://melodyohlsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack så jättemycket! Vad kul att höra!

Nu är det inte länge kvar till julafton! Det kan inte bli något annat än mysigt för mig när jag är i stockholm! Hoppas att du får en lika fin dag som jag kommer att få! Många kramar :)

2008-12-23 @ 17:54:53
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0