gammalt smink

När man vaknar upp såhär "dagen efter" så  tycker jag sminket ser bättre ut än när det är nysminkat, ja om man bortser från det smink som ligger under ögat förstås.
Detta gäller även håret, det kanske inte ser bättre ut med det är så lättare att fixa iordning det, kanske är det för allt spray och sånt där man haft i..

Sitter och kollar på The hills, men det ä ingen svensk text så hänger inte med riktigt, men bättre det än inget the hills alls.
Mitt ögongodis är verkligen spencer, alla älskar väll honom?


det värsta är att jag får dela honom med Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love him..

2008-12-14 @ 17:36:07
Postat av: Eliin

där hoppas jag du skojar me oss huh, nån den fulaste man jag någonsin sett ;O

2008-12-18 @ 08:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0