dyra raketer

hemkommen från eskilstuna, eller ja, igår kom jag ju hem men hade fullt upp hela dagen så hade inte tid med datorn riktigt..
Det är riktigt skönt att bara komma iväg lite, det räcker med några dagar så är jag nöjd, eller igentligen inte men jaja.

snart är det nyårsafton, kläderna är klara, även alkohol och raketer..varför är raketer så dyrt?vi köpte raketer för straxt över 1000 lappen och ändå fick vi inte mycket, dock lite större raketer men ändå, alldeles för dyrt.

och idag har jag även lite att pyssla med, ska åka och kolla på tapeter med mamma, dom har tydligen börjar renovera deras sovrum, sen ska jag och jeff sola..
och sist men inte minst ska jag träffa camilla och marie och ta en fika, det var inte igår direkt:)

Kommentarer
Postat av: emhoe

därför man ska lägga av med att köpa raketer, man kan glädjas av att kolla på alla andras, det är bara ett pang,smäll sen är det klart, tänkt på vad du skulle kunna göra ist för 1000-lappen ;)



Gott nytt år på dig :)

2008-12-31 @ 04:56:03
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0