regnställ & gummistövlar

Kom hem från jobbet för ett tag sen, vilket väder, rena rama stormen ett tag där...inte riktigt men näst intill.
Har inte hänt så mycket idag faktist, var på ica maxi och kollade efter ett regnställ, först och främst är detj u bra att ha ett ordentligt regnställ när man jobbar på förskola lite då och då men även på fritiden kan jag tänka mig att ha regnjacka iallafall..
för 1-2 år sedan hade jag tyckt det hade varit hur pinsamt som helst men inte nu minsann.

Och gummistövlar, det behövs verkligen, för vem vill gå med blöta fötter?inte jag iallafall.
Dock är ju inte gummistövlar allt för skönt men nån gång ibland funkar det nog.


Står och väntar på bussen


Nått sånt här kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0