nya skor är värdelöst

Tiden bara rullar iväg, helt plötsligt är klockan närmare halv åtta. Och jag har inte gjort annat än att kolla på tv, ligga i sängen och tyckt synd om mig själv eftersom jag inte var riktigt kry i morse,  och inte nog med det så hade jag fruktansvärt ont i fötterna, speciellt den ena som hälen var sårig och tån likaså och en blåsa på lilltån..så kunde inte gå nånstanns idag ungefär för jag kunde ju inte ta på mig skorna ordentligt.

Jag kan inte riktigt förstå de tjejer som alltid köper nya skor, det är ju hemsk att gå in skorna, och om man köper nya hela tiden, hur ofta har man inte skoskav då?nej det är inget för mig.

Ska väll ta och krypa ner i sängen, hämta godispåsen och kolla på nån bra film, det är precis vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0