ny mobil

Nu är vi hemma igen, har varit i tuna park och  strosat runt lite, åt på ett ställe som hette "husmanskost" och det var hur god mat som hels, dock såg det lite fattigt ut när det komut på tallrikarna, men maten räckte gott och väl, grillad fläskfilé, klyftpotatis och såklart bearneisås som är min stora favorit,


köpte också lite grejer, både jag och lisa köpte en söt liten mössa som liknade en basker.
Sen köpte jag lite smink och en grå kofta.

Och eftersom lisas hund tuggade sönder min mobil i gårkväll så gich jag till thephonehouse och frågade vad det skulle kosta att beställa hem en ny front till mobilen och det skulle kosta 700:- och det är ju fruktansvärt dyrt, och det hll även han i affären med om, så jag köpte en helt ny mobil i stället.


ungefär en sån här köpte jag, fast men lite guldfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0